Pill, pill, pill

Pill, pill, pill. Ja det tar, som jag tidigare sagt, aldrig slut. Igår var vi på stan och fixade kostym till Jocke, sen var vi i Södertälje och hämtade lite lampor till nya lägenheten. Efter den utflykten kom John hem till oss och kalasade på en supergod chokladmoussetårta. När John skulle gå hem upptäckte prutt att nycklarna inte låg i hans ficka längre. Vi började fundera allihop och uteslutet kom vi fram till att dom måste ligga kvar i Södertälje. Frågan var bara VAR i Södertälje. När vi skulle köra därifrån hade vi tre saker att ta med oss:

1. Plastback med nerskruvade lampor
2. En tavla
3. En pall

Jag och Jocke gick och funderade någon timme efter att John gått hem och kom fram till att det mycket möjligt skulle kunna vara så att nycklarna låg på pallen som kanske stod ute i trappuppgången, INTE BRA! Så jag och prutt satte oss i bilen och körde tillbaka. Som tur var låg nycklarna på hatthyllan och pallen stod kvar i lägenheten. Många tankar hann flyga förbi innan vi hunnit fram för att till slut se att allt faktiskt var lugnt.

I lördags när grabbarna grus var och sköt och lekte krigare tog jag mig friheten att fixa lite småpill till lägenheten. Jag köpte en toaborste, lite krokar, en supersöt tvål- och handcrémehållare till köket och en fin korg att ha tvättmedel i.

Den otroligt söta korgen (finns även i stor tvättkorg, som jag MÅSTE köpa)

Tvål- och handcrémehållare till köket

En av de tre krokarna jag köpte (dom andra två sitter på väggen brevid)

Kommentarer
Postat av: mamma

fin korg. riktigt fin!!

2009-03-10 @ 19:04:11
Postat av: Ida

Åh! Det vore jättekul att se er nya lägenhet någongång framöver :)

2009-03-11 @ 18:24:22
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0