Det ena efter det andra

Jag är inte mig själv. Jag är någon annan. Eller nej, eller jo, eller jag vet inte.

I vanliga fall är jag en ordningssam person med massor av energi. Vill ständigt ha något att göra. Brukar vilja att dygnet ska ha 48 timmar.

Lägenheten ser ut som skit, jag har noll energi (men cyklar och tränar varje dag ändå med autopiloten påkopplad) och jag vill bara att varje dag ska ta slut innan den ens har börjat.

Inte nog med att älskade mormor gått bort, nu är det fler tråkigheter på gång. Denna tråkigheten kommer jag inte öppna upp mig kring, men jag är OROLIG för DIG. Jag hoppas det mynnar ut i ett positivt besked. DU är stark, det vet jag!

Behöver städa, handla, tvätta, stryka, kopiera showfilmen, spara pengar, ja tusen och en saker. Just nu vill jag bara kasta in handduken ett tag och sätta mig ner och tänka igenom mitt liv. Inte för att det kommer bli något annorlunda, men för att kunna prioritera på ett bra sätt. Värdera vissa saker högre och lära mig vilka strider jag ska ta.

Åååh, jag vill ställa mig på en bergstopp och SKRIKA så högt jag bara kan. Släppa ut all ilska och oro. Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en bra idé. alla kan behöva skrika ibland! KRAM

2009-05-27 @ 12:37:29
Postat av: Challe

Det löser sig, tjej! :) Skrika lite ibland kan vara skönt, gäller bara å hitta en plats där inte folk hör. Haha. Ta hand om dig! Kram

2009-05-27 @ 19:11:51
URL: http://www.chal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0