Kohphangan

Igår träffade jag mina tjejer igen, åååh vilket roligt återseende! Det är först när jag träffar dom som jag faktiskt inser hur mycket jag saknar dom.

Vi var på Kohpangan på Skåne gatan och åt. Vilket mysigt ställe. Kollegorna på KVH pratade om det här stället i somras och nu har jag varit där. Det dumma är bara att man inte kan boka bord där så det är lite svårt att veta när man kan gå dit. I vilket fall är det absolut ett ställe jag rekommenderar!

Idag har jag packat väskan inför hemfärden till Osby. Imorn ska mormor begravas, eller ja vi ska ha en minnesstund för henne. Hon ska kremeras så det är urnsättning lite längre fram så än försvinner hon inte från oss helt och hållet. Men jag hoppas att hennes själ får vila i lugn och ro och att hon tittar ner på oss där uppifrån. Mormor, jag vet att vi möts där änglarna sjunger!

Kommentarer
Postat av: Challe

Tänker på dig! :) Ta hand om dig och er där nere i Skåne! :)

2009-05-21 @ 20:22:42
URL: http://www.chal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0