Magnus Betnér och vita tighta byxor

I onsdags var jag, Jocke och två av hans kompisar på Syster o Bror och lyssnade till Stand Up och åt mat. Kvällens dragplåster var givetvis Magnus Betnér. Dock var han lite avlsagen och höll på att stimma och hålla på så jag tycker inte att han var så bra som han brukar. Vi såg honom i Norrköping i november och där var han helt otroligt bra. Men maten och sällskapet var bra så det gjorde inte så mycket.

Igår var jag på det absolut sämsta aerobicdance-passet någonsin! Sen när var det inne att ha tighta vita trumpetbyxor på dig så man kan se trosorna igenom? Och en tight body hängandes ner över byxorna? Och sen när var aerobicdance en danslektion och inte ett pass på SATS? Jag tror inte ens att jag orkar förklara vad som hände på passet, men det jag vill ha sagt är att nästa gång det blir aerobicdance ska jag också kolla om ordinarie instruktören är sjuk eller borta så jag slipper denna obehagliga upplevelsen igen.

Hade medarbetarsamtal med chefen på jobbet igår. Före kändes det som ett utvecklingssamtal, såna där man hade i grundskolan ni vet, men det var inte så farligt. Jag fick höra massa positivt och att det oroar chefen att jag "bara" är vikarie för dom vill gärna ha kvar mig inom företaget, och jag vill gärna stanna. Det är kul att se vad mycket man själv kan vara med och påverka i ett stort företag och man får möjlighet att göra så mycket och utveckla sig själva, därför vill jag stanna!

Jag har kommit in i någon konstig godisperiod. Jag går runt och är konstant sugen på godis. Inte alls bra. Å andra sidan cyklar jag 1 timme varje dag och tränar på SATS flera gånger i veckan så jag kanske kan äta lite ändå. Så länge jag inte går UPP i vikt är det lugnt, sen hade det klart varit kul att tighta till sig, men det får vara till sen :)

Nu ska jag handla lite så vi får lite mat i oss innan kvällen blir för gammal här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0