Vit som snö

Nu på morgonen när jag gick till jobbet snöade det ute, och det snöar fortfarande. Stora fina vita flingor. Dom lägger sig inte på marken i ett fint täcke utan bildar bara slask. I vilket fall är det mysigt!

Igår var mamma och Ronja i Ullared. Åh vad jag också vill också dit, igen. Jag och Jocke var där i somras, men det har visst inte räckt för att stilla min Ullaredshunger. Kanske att jag kan ta en tur dit en lördag när jag ändå är hemma i Osby. Tar trots allt bara ett par timmar att köra hemifrån föräldrarnas.

På söndag ska jag ha lite skönhetskväll hemma. En kompis till mig har gett sig in i den branschen och är just nu i fart med att lära sig om olika hudtyper. Jag har bjudit in några tjejer som försökskaniner. Ska bli trevligt och mysigt. Kvällsfika måste fixas. Och jag måste städa hemma. Det där med städandet får jag nog göra idag gör imorn vill jag bara ta det lugnt efter jobbet och på lördag och söndag ska jag på tränarutbildning hela dagarna.


                                        
                Längtar till julen. Det bästa är att det är första advent om bara några veckor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, här har du en till som älskar Ullared kan jag ju säga! Som tur är har inte vi heller så långt dit när vi är i Skummeslöv :) puss vännen<3

2009-11-05 @ 17:15:26
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0