Förbannad och besviken på en och samma gång

I fredags var jag på afterwork med Emma på Eken vid Slussen. Jättegod mat, trevligt sällskap och en god Melon Crush.

Lördagen och söndagen förla jag i ishallen för tränarutbildning. En inspirerande och givande utbildning och nu är jag redo att bara köra igång och kötta på!

Igår kväll var Magda här hemma och hade Mary Kay-party. Hennes första. Så vi var lite försökskaniner. Hon skötte det galant!

Idag skulle jag på bodypump på Fridhemsplan kl. 18.30. Hade bokat dejt med Emma. Var på St Eriksbron en snabbis innan, vilket resulterade i att jag fick kuta allt jag hade till Fridhemsplan. Man ska plocka ut sin biljett senast 10 minuter innan passet ska börja. Jag kommer fram kl. 18.21. Då har tydligen maskinen spottat ut alla biljetter för personerna på väntelistan, vilken jag stått på hela dagen och äntligen lyckats på en plats, och dom går före oss som kom 1 minut för sent. Skitsystem! Så det var bara att erkänna för Emma hur klumpig jag varit och traska hemåt igen. FAN! Jag som var riktigt peppad för att träna, med Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0