Vinterkängor

Dagens väder, som tyvärr mynnade ut i värdelöst regn, motiverade mig till att äntligen damma av mina vinterkängor och ta ett foto. Vintern 2006 köpte jag ett par vinterkängor, men lika snabbt som jag köpte dom krympte mina fötter. Märkligt. Så jag har haft ett par vinterkängor i garderoben som jag inte kunnat använda på snart 4 år. Så nu har jag lagt ut dom på Blocket.

Tänkte lagt ut en ohyggligt ful lampa som vi har, men det gick inte att lägga in fotot på lampan från mobilen så som det brukar gå att göra och jag orkade inte gå ner i källaren och ställa upp lampan och fota så det får vara till senare. Tror visserligen ändå inte att det är någon som vill ha den. Men i vårt förråd kan den inte stå för den är bara i vägen.


Här är dom, mina på tok förstora kängor. Någon som vill köpa? Stl. 38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0