Sidenmålning

Jag har precis beställt grejer till sidenmålning. Vi ska testa det på jobbet. Jag har aldrig någonsin ens sett någon göra det så jag har ingen aning om hur man gör. Tror kvinnan jag beställde av märkte det. Eller just ja, jag sa ju till henne att jag aldrig gjort det men fått i uppdrag att beställa grejer så jag bad henne om en hel del hjälp.

Jag beställde sjalar, slipsar, ramar, salt, penslar, färg och stift. Inte en aning om hur jag ska använda det, men det löser sig nog. Jag är inte den som är den, jag tar mig an det och gör mitt bästa.

Jocke har fortfarande inte fått något slutdatum i Tyskland. Jobbigt. För i vevan när han eventuellt ska komma hem måste bilen hämtas i Oskarshamn så Jocke kan ta sig till och från jobbet. Men OM han kommer hem dem 21/11, som det ser ut just nu, är det bara 25 dagar kvar tills prutt kommer hem. Men det är 25 dagar för mycket! Åååh vad 3 månader är länge.

Hade planer på att springa en runda med Emma igår, men trots min envishet var jag tvungen att avboka för näsan bara rann och halsen var helt tjock. Men idag är det bättre så idag blir det dansaerobic på St Eriksbron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0