Trött utan anledning

Är helt slut på energi. Utan någon som helst anledning.

Lilla Enzo-hjärtat är hemma hos syster liten igen och har fått lite medicin han ska knapra i sig så han blir frisk. Hade känts väldigt konstigt om han inte längre skulle finnas med oss. Det var väldigt oroväckande där ett tag när han bara kräkte och hade diarré och veterinären inte kunde hitta något fel.

I lördags var jag i Uppsala och tittade på elitserietävling med Anna. Ja alltså inte hockey, utan konståkning. För vi har också fått en elitserie nu, så det så! Lyckades tom lura dit en av Jockes kompisar att titta på Adrian Schultheiss. Tyvärr gick inte hoppen nåt vidare i programmet, men han har ju en skidskoåkning och piruetter som väger upp hans missar.

Igår var en tung dag. Lite bodypump på förmiddagen och konståkning på eftermiddagen. På kvällen ville inte kroppen mer. Då tömde den ut allt den hade, två gånger. Men idag mår jag bra. Var nog tröttheten och ensamheten som fick nog.

Idag har jag inte bokat någon träning för jag tänkte ta ett ordentligt städtag hemma och plasta in möblerna på balkongen, gå ner med balkongdynorna i förrådet, städa hela lägenheten, spola av min stora fina balkonglykta och ta ner den i källaren, kolla om jag behöver tvätta något inför helgens Tysklandsvistelse, handla och fixa matlådor inför veckan och lite till.

Men nu blir det ett glas vatten och sen ett samtal med chefen inför kommande anställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0