Hålla igen

Alltid när jag ska hålla igen på mina pengar och verkligen SNÅLA hittar jag massa fint jag vill köpa. Å andra sidan är det roligare att faktiskt köpa det sen, men väntan är ibland olidlig.

Har suttit och tittat lite på Ellos hemsida. Dom har verkligen massa fint. Inte bara traditionella postorderkläder utan också en del märken så som Esprit, Twist & Tango och olika sportmärken. Har gått och kärat ner mig i två par skor som verkligen är superfina.


Höll inne shift när jag förminskade bilden, men nåt knas verkar ändå ha hänt.
Snygga svarta mockaskor från Björn Borg


Samma sak har nog hänt här, proportionerna är inte riktigt rätt.
Grå mockaskor från Hush Puppies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0