Hjärtat i halsgropen

Ja så kändes det när jag alldeles precis gick in på arbetsförmedlingens hemsida för att på skoj se vad för jobb det är ute i Stockholm nu. Då ser jag att Sjöstadsgården och Sofiagården söker 2 st arbetsterapeuter till den 1/11, tills vidare. Det är två av dom tre boendena jag ska börja jobba på den 21/9. Tror ni jag blir nervös över att dom kommer att köra över mig? JA! Så jag ringde upp chefen där direkt och frågade vad som står på. Hon visste ingenting om det där och vad hon förstod skulle dom ha två arbetsterapeuter utöver mig. Vilken jädrans tur för jag orkar inte med mer strul nu.

Är precis hemkommen från en liten fikastund med tjejerna på Vintertullen. Lika trevligt varje gång!

Har varit ute och rastat bilen lite också. Enligt Jocke får den inte stå still för länge.

Har bokat och avbokat dagens träningspass om vartannat. Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Det är skönt att träna, men det är också skönt att ha en dag helt ledig. Just i detta nu står jag som bokad, men jag har drygt en timme på mig att bestämma mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0