Kissie

Ibland ser jag människor och tänker

"Jag känner igen den här personen, men vem är det?"

Det hände mig i ishallen igår. Det kom ut en lång smal kille och började köra. Jag tänkte och tänkte och insåg efter ett tag att det var ju "bara" Filip.

Ibland ser jag människor och tänker

"Men hur ser han/hon ut egentligen?"

Detta har hänt mig massor med gånger de senaste två veckorna. Jag har sett en tjej på bussen som har haft ett tjockt lager med foundation och puder och funderat på om hon ens tittade sig i spegeln innan hon gick hemifrån. Bloggfreak som jag är (läser många bloggar) har jag såklart följt Blondinbellas upptåg på VMA i New York och därigenom även den fört tilltänkta Kenza. Och genom Kenza halkade jag in på sidan med alla nomineringar inför någon bloggala. Och genom den sidan såg jag "Kissie" under rubriken "Kaxigast i bloggvärlden". Det var DÅ jag insåg att den där foundation-/pudertjejen är just Kissie. Men eftersom det endast är mina nära och kära som läser den här bloggen så kan jag skriva sånt. Jag kan skriva precis vad jag tänker och tycker för det finns ändå ingen risk att det sprider sig och det är en SKÖN känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0