Stand Up i lilla Osby

Läser på Facebook att det är Stand Up hemma i lilla Osby ikväll med bl a Paul Tilly. Jag har vid två tillfällen lyssnat/sett Paul Tilly göra Stand Up (på Sytert & Bror här i Sthlm) och jag är hemskt ledsen, men jag måste göra alla besvikna. Han var totalt värdelös. Han skrattade mer åt sig själv än vad någon annan gjorde. Nästan det enda skrattet han fick.

Har tvättat nu på eftermiddagen och i förmiddags körde jag dansaerobic på Fridhemsplan. Nu ska jag ta mig till Kungens Kurva och fixa några saker för att sen ha ytterligare en ensamhemmakväll.

Fy f*n vad det är tråkigt att vara själv hemma. Försöker hänga med folk även på helgerna, men ska man göra det måste man boka nåt flera månader i förväg för alla är så upptagna hela tiden. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0