Internetberoende

Internet har legat nere här två dagar. Efter en lång telefonsupport från Jocke lyckades han lösa problemet. Sladdar hit och sladdar dit, flytta den och dra ut den. Javisst, men en vanlig människa som jag hade aldrig lyckats lösa det på egen hand. Å andra sidan hade väl inte en vanlig människa som jag haft dom tekniska lösningarna som finns här hemma heller.

I vilket fall så har jag under dom här två dagarna insett hur mycket jag faktiskt använder internet. Om det är bra eller dåligt? Det vet jag inte.

Internet eller inte så har jag i vilket fall haft två bra dagar ändå. Igår var jag på Värmdö och hjälpte min gamla chef i hennes uppstart av ett särskilt boende. Igår jobbade jag kl. 10-21.40. Var hemma vid 23. Sov till kl. 06. Tog mig till Värmdö igen och jobbade till lunch. Är helt slut i huvudet. Kände mig helt full när jag vaknade i morse. Men ikväll har Nettan och Nadine varit här på fika, väldigt trevligt. Och jag och Nettan kom fram till att vi nog passar ihop när det gäller att springa. Vi är lika långsamma båda två. :)

Imorn ska jag till Mörbylund och jobba så fredag blir min första vilodag i min arbetslösa period. Jag vet att jag inte ska klaga, för det är väldigt kul att företaget drar nytta av mig och jag tycker att det är jättekul att känna mig behövd och göra olika saker, men det är faktiskt lite jobbigt att åka hit och dit varje dag. På fredag ska jag sova länge, träna lite och sen får dagen ta mig dit den vill.

Nu tar dagen mig till soffan och lite tv innan det är dags att nana kudde. Eller om jag kanske skulle köra och hämta mina nya foppatofflor inför morgondagens arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0