Högklackat

Igår tog jag och Jocke bilen till Uppsala för att hänga med Nyysti. Vi började med en sväng på stan. En mysig runda. Uppsala påminner mycket om Linköping, som jag tycker så mycket om. Ett stort centrum samlat i en liten kärna, eller vad man ska säga. Dock är det lite många gallerior som tar bort den där "strosa på stan" känslan som ändå fanns i Linköping. Kan bero på att jag nästan aldrig gick in i galleriorna i Linköping?!

På kvällen bar det av till några av Nyystis kompisar för premiärgrillning. Så himlans gott! Och trevligt sällskap. Vi spelade Band Hero mest hela kvällen och det gör mig än mer sugen på att i alla fall köpa Guitar Hero. Våldsamt roligt, men fixar bara easy än så länge. Det är väldigt sällan som jag har något annat än sneakers på mig och igår var en sån dag. Inte dom låga klackarna heller. En promenad i rask takt iförd högklackat har resulterat i enorma blåsor UNDER fötterna. Värdelöst!

Nu har vi packat ihop våra saker och ska alldeles strax bege oss hemåt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0