Mat, yoga, bastu och skinnvantar

Ikväll har jag dejtat Anna. Vi har inte träffats sen i höstas, men det känns inte så. Vi tog snabbt vid där vi slutade sist. Vi åt mat, gick på yoga och bastade. Pratade killar, kärlek och svärföräldrar. Sånt där riktigt tjejsnack!

På vägen hem tappade jag mina alldeles nyinköpta skinntumvantar med ull. Jag var väldigt noga med att få dom med mig in i tunnelbanevagnen, men där tog det slut. Troligen la jag dom på sätet brevid mig och sen ryggsäcken ovanpå dom. När jag åkte rulltrappan upp på Fridhemsplan insåg jag vad jag gjort. Fick faktiskt tårar i ögonen för dom var verkligen VANTARNA! Var får jag tag på nya såna NU? Det ska ju snöa i helgen och jag kan inte gå med fingrarna bara...

Jag har tidigare om åren aldrig tappat bort något, inte ens en endaste liten fingervante. Men nu, under sista året har jag tappat och slarvat bort massor med saker. Eller ja, massor är väl fel att säga men jag lägger saker på bra ställen som jag aldrig kommer ihåg, glömmer ta med mig saker och nu har jag tappat mina vantar. Vad är det som händer?

Jakten på nya, LIKADANA, vantar tas upp imorn efter jobbet. Får ta en tur in på Stadium och Intersport efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0