Nya gardiner

Idag hade jag all tid i världen att ta mig hem från jobbet, men ändå kutar jag till 1:ans buss när jag får syn på den, och missar den. Till på kuppen hade jag så hala fickor på min jacka att min söta lilla Iphone ramlade ur och dunsade i marken så nu är den både lite sprucken på baksidan och har massa fula skrapmärken. Tur att jag snart haft den 5 månader så det bara är 19 månader kvar tills bindningstiden går ut...

Vår soffa har äntligen blivit både beställd och installerad i vårt vardagsrum. Och vad blir jag mer sugen på när nya saker väl börjar trilla in? Jo att köpa ännu fler nya saker. Just nu är jag på jakt efter nya gardiner (så jag kan byta lite med dom jag har) till vardagsrummet. Vill ha något mönstrat och lite färgglatt i vår annars ganska bleka lägenhet, men det är svårt. Har hittat ett tyg som både jag och Jocke tycker om, men "grndfärgen" är lite klurig. Är den verkligen randig eller bara lite grå? Kanske att man kan maila och be om ett litet tygprov så vi inte betalar massa pengar för gardiner som vi sen inte kan ha uppe.


Dom här gardinerna är det alltså som vi spanar på


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket 60-tal i den.

Mamma

2010-04-20 @ 09:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0