Crosstraining

Den här veckan har jag legat i, faktiskt. I tisdags, onsdags, idag och i morgon har det varit konståkning. Jag har tränat på SATS tisdag, onsdag, idag och i morgon. Känns som jag har flow nu.

I dag var jag på crosstraining på SATS. En av mina kompisar som också tränar på SATS har länge sagt att crosstraining är jättekul. Jag har inte lyckats klämma in något sånt pass förrän nu. Det påminner så mycket om fysen vi hade med konståkningen när jag var aktiv. Passet var kl. 11-11.55 och när konståkningssäsongen är igång på riktigt kommer jag kunna åka direkt till det här passet och köra järnet, tänker jag under dagens pass. Efter passet informerar instruktören om att dagens pass kommer flyttas till måndagar när höstschemat börjar, vilket då innebär att jag inte kan gå på lördagen eftersom passet är flyttat och att jag inte kan gå på måndagar för då har jag konståkning. Visst, passet går ju på andra SATS än S:t Eriksbron, men jag trivs så på bron.

Igår var jag iväg och firade fantastiska Emma som fyllde 26 år. Hon hade fixat så fint med bubbel och snacks, middag och smaskig tårta! Vi satt och pratade till långt ut på natten så jag sov inte mer än 4 timmar inatt för jag hade konståkning redan klockan 8 i morse.

Ikväll är det kräftskiva. Det är en av Jockes kollegor och hans tjej som ställer till med lite partaj. För mig blir det lugnt då jag även i morgon har konståkning klockan 8.

Garnet är slut, men det finns rutor kvar att virka. Får bli mitt måndagsprojekt, att köpa mer garn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0