Fina klänningar

Nu har jag kommit in i en såndär period igen där jag har cravings efter fina klänningar.

Förra helgen tog jag och Jocke ett varv i city. Jag gick in på SALT på Kungsgatan och blev helt förälskad i en klänning. Den fanns med ljust och svart undertyg, och givetvis så fanns bara den helsvarta i M och jag ville ha en ljus i M. Den är från Vero Moda så jag gick in i alla tänkbara affärer som kunde ha den, men utan framgång.

Idag på tåget på väg hem från jobbet kom jag att tänka på Nelly.se där jag tidigare köpt många fina klänningar. Och vips, den finns där, i min storlek och allt.

Nu är frågan om jag ska slösa pengar på den med frakt eller helt låta bli. Vad tycker ni?


Den är finare i verkligheten, och tänkt som en party-/finklänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0