Mycket av allt just nu

Förra lördagen var jag i Åkersberga på konståkningstävling med tre glada tjejer. Dom skötte sig utomordentligt bra och vi fick tom en vinst! Den här lördagen var jag i Husby på tävling med två härliga killar och en tjej. Så himlans kul att faktiskt ha kommit igång ordentligt med tränarhistorien.




Igår var det schlagermys hos oss. Snittar, middag och trevligt sällskap. Borde göras oftare!

Det är fullt ös på jobbet och på kvällarna så jag har dessvärre inte hunnit skriva något här. På jobbet har jag och en av kollegorna fått tillåtelse att gå upp till 100% under förra veckan och den som kommer. Känns som det inte räcker med två veckor, men vi får ta den diskussionen med chefen på fredag. I fredags var vi så slut att vi inte fick ner ett endaste ord i journalen, så vi valde att lägga några minuter på att möblera om kontoret inför måndagens komplettering av rehabgruppen. Imorn kommer vi vara alla fyra. Två arbetsterapeut och två sjukgymnaster. Jag ska alldeles strax bege mig ner i källaren för att leta upp IKEA:s trillingtavlor som vi har där nere för att ta med dom till kontoret imorn och pynta lite. Så kala väggar.

Nu har jag precis lämnat in vår obligatoriska handledning i företagsekonomi så nu blir det till att leta musik till våruppvisningen den 6 mars.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att se dig i en tränar-outfit! Roligt att du trivs med det :)

2010-02-07 @ 13:41:37
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0