Fredagsmys

Så mycket fredagsmys blir det inte ikväll. Jocke har åkt hem till Oskarshamn och dom jag skulle afterworkat med blev tvungna att ställa in. Nu sitter jag hemma i vår gröna kärlekssoffa, tittar på tv och äter halvgod choklad.

Har helt glömt att berätta om bjudningen som jag och Jocke var på förra lördagen. Otroligt. Det fanns snittar, pajer, fördrink, bar, efterrätt och framförallt trevlig sällskap. En av Jockes kusiner och hans flickvän ställde till med vinterfest ute på Gärdet. Tack för en otroligt trevlig kväll!

Företagsekonomin jag börjat läsa är nästanän mer obegriplig nu än innan jag öppnade böckerna. Har en individuell studieuppgift som ska lämnas in på söndag och jag får inte till det, alls. Skriver barnspråk och tappar fokus. Bara 2,5 år sen jag tog examen, och jag har redan slappat till mig på studiesidan. Studietekniken har lite försvunnit och det akademiska språket när jag gör uppgifter och skriver rapporter är som bortblåst.

Bäst att logga in på studentportalen så jag inte missar nåt viktigt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen!

Gett upp det arbetsterapeutiska? Ska bli så kul att komma upp till dig! Kul att se hur du bor och kul att träffas igen, prata strunt och bara ha det trevligt.

Kramar

2010-02-01 @ 17:49:10
URL: http://maddelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0