Lite för många bollar även för mig

För tillfället har jag lite för många bollar i luften. Jag älskar att ha massor att göra så jag slipper gå och fundera på vad som händer härnäst och jag har hellre för mycket att göra än för lite, men nu har det blivit lite för mycket.

Jobbet är helt galet. Otroligt roligt, men på tok för mycket att hinna med på en dag. Som tur är har jag en väldigt kul, trevlig och duktig sjukgymnast. Och hon i sin tur har sin underbara lilla hund med sig på kontoret varje dag och det är hur mysigt som helst.

Sen har jag konståkningen. Fyra dagar i veckan. Känns jättekul att komma igång och det är både roliga och duktiga barn jag tränar. Barn är verkligen fantastiska. Ska åka på min första tävling som tränare nu på lördag. Var inte helt säker på att tränare var min grej, men det är nog det för jag trivs verkligen med det. Mycket får jag tacka Solna Konståkning för. Dom har en jättefin inställning både till sporten och varandra. Det finns utrymme att säga att det är för mycket och det finns utrymme att inte alltid vara på topp.

Jag har börjat läsa grundläggande företagsekonomi. Vet inte hur jag ska reda ut det. Förstår inte så mycket så det är en himlans tur att jag har min Jocke.

Mitt i allt det här ska jag helst hinna träna lite själv och umgås med underbara människor. Dessvärre är det just det som får stryka på foten.

Kursen slutar den 26 mars, förutsatt att jag klarar tentan. Konståkningen tar ett sommaruppehåll i mars/april. Sen kan jag börja träna strukturerat och umgås med fler än mig själv.


Kommentarer
Postat av: Patrikanneli

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-03-14 @ 20:54:32
URL: http://patrikanneli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0