Rubriklös - som syter brukar skriva

Det var en väldig tur att det faktiskt var fredag i fredags. Helt utpumpad. Är fortfarande helt slut, och har fått ont i magen. Efter jobbet i fredags mötte jag upp Jocke i Gamla Stan och så fikade vi fredagsmys. På vägen hem hyrde vi film och när vi kom hem bäddade vi ut bäddsoffan och drog igång filmen. Att bädda ut bäddsoffan, krypa ner under täcket och titta på film/tv är nästan det mysigaste jag vet.

I lördags var vi på 25-årsfest hos Emma. Väldans trevligt. En utmärkt mix av människor. Och alltid lika kul att se vilka fler ens kompisar umgås med. Dock fick jag lida lite för lördagens festligheter på söndagen.

Mamma, pappa, Ronja, Albin och hundarna är nu på den årliga Sälenresan. Olyckligt nog kunde inte jag följa med i år med tanke på att jag precis börjar nytt jobb. Jag hoppas dom får en rolig och mysig vecka!

Fick ställa in gårdagens och dagens SATSträning. Min mage vill inte vara med och 
lira. Inte heller min hals. Förmodligen beror det på jobbet och min känsla av att inte räcka till, men förhoppningsvis blir det lite bättre om 5 veckor när alla gubbar och tanter har flyttat in.

Typiskt när jag bokat in massa träning och fått tillbaka motivationen!


Kommentarer
Postat av: Jenstine

Very impressed!

2010-12-23 @ 10:42:05
URL: http://jenstine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0