Sommarhelg

Den här helgen har varit en riktig sommarhelg. I fredags efter jobbet var det tänkt afterwork med tjejerna, men jag avstyrde min medverkan då jag kände att jag ville vara hemma och  bada och ta det lugnt. Jag och Jocke fixade oss lite mat nere vid vattnet och satt där och åt och badade en stund in på kvällen.

Igår var en dag vid Fredhällsbadet. John och Klara var där kl. 08.55 för att hänga på låset, så slank jag och Jocke in vid 9.30. Perfekt! En skön förmiddag med bad och sol. Kvällen spenderades sedan i Midsommarkransen med grill och födelsedagsfirande.

Idag har vi legat nere vid bryggan vid vårt från 9.30 till säkert strax efter kl. 15. Hur skönt som helst! Perfekt att kunna smita upp i lägenheten och fylla på vatten, kissa, hämta snacks. Vi har det bra vi, jag och Jocke.

Ikväll blir det inlinesåkning åt Drottningholm till. Först lite mat i magarna och för att kunna få det måste vi köra och handla.

Hoppas ni haft en lika lugn och skön helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0