Mobilbloggande

I torsdags försökte jag mig på att mobilblogga, men det gick inte så värst bra. Jag skriver därför, några dagar för sent, det jag skrev i torsdags för er att läsa, samtidigt som jag gör ett inlägg om helgens student.

Den här veckan (läs förra) har varit lite hektisk, men kul! Det började med en mysig middag med en av Jockes kollegor,hans fruoch deras 1-åriga Edith i måndags. Jag låg och krälade på golvet mest hela kvällen, hann knapt med att äta. Det var verkligen ingen blyg tjej den där Edith. Hon babblade på om både det ena och det andra, trots att jag inte förstod ett smack och hon sträckte påarmarna mot mig som en uppmaning för mig att ta upp henne i min famn och jag var verkligen inte sen på att lyda hennes order. :)

I tisdags sprang jag Vårruset tillsammans med ett gäng härliga tjejer. Givetvis fick jag skitont i mitt knä efter ganska exakt 2 km, men skam den som ger sig. Jag tuffade på ytterligare 3 km ich klarade mig runt dom 5 km som stod på schemat. Positivt var att jag inte fick håll och knappt blev trött så får jag bara ordning på knäet kan det bli riktigt kul att springa framöver. Efter loppet blev det picknick i det gröna, men nog var det lite kallt första kvällen i juni.

I onsdags ställde jag till med tjejmiddag på Primusgatan. Vi satt på balkongen och myste hela kvällen. Tycker om våra tjejkvällar och alla är verkligen fantastiska människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0