Ortopediska ilägg

Jag har under hela tiden mitt löparknä funnits i bilden funderat över om det kan vara mina ilägg i skorna som är sletna. Jag har haft dom sen mellanstadiet och använt dom varje dag sen dess. Har fått höra berättelser om löparknä som blivit bra bara genom nya ilägg.

När jag sprungit vårruset bestämde jag mig för att gå till en sjukgymnast och ta tag i problemet på riktigt, men hann aldrig ringa (jag vet att det är dåligt att skylla på tidsbrist). Har funderat lite fram och tillbaka och kommit fram till att det blir mer tidsbesparande att gjuta ett bar nya ilägg till skorna än att hålla på att gå till sjukgymnasten med jämna mellanrum. Så nu har jag beställt tid för avgjutning till ortopediska ilägg på Löplabbet den 23 juni. Visst, det är två veckor dit, men det är värt väntan om det fungerar.

Så nu när jag tror att jag lyckats åtgärda mina bekymmer springer jag Blodomloppet imorn, om det finns platser kvar kl. 18.55.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0