Isshow

Sitter och läser bloggen om Linköpings isshow som jag och Ida startade 2009. I år är jag inte med och styr och ställer och det känns väldigt tungt, samtidigt som det känns skönt att faktiskt vara ledig på helgerna och kunna göra andra saker än hänga i ishallen.

I Solna, där jag är nu, är inte klubben så stor och det är svårt att göra en isshow när det inte finns tillräckligt med artister. Min förhoppning är att Solna inom snart framtid ska bli så stor att vi kan köra igång med isshower även där. I nuläget är det "bara" jul- och våruppvisningar, men fina sådana. Uppvisning i all ära, men när man gör en show bildas en sån gemenskap som inte går att få någon annan stans.



Ikväll är Jocke på lite afterwork (att han är ledig på fredagar är en annan historia) så jag har kolla på Let's Dance i lugn och ro utan en massa suck och stön i bakgrunden. Ska snabbt som tusan gå och leta fram lite fredagsmys och bulla upp med här i soffan för att sen bara sitta och njuta!

Kommentarer
Postat av: Madde

Är säker på att du kommer lyckas med att få till en isshow även i Solna. Med det engagemanget och drivkraften du har så är ingenting omöjligt!

Konstaterade just att din fredagskväll precis såg ut som min. Lung och ro, Lets dance, inga suckar och så fredagsmys på bordet! Like it a lot :)

2010-03-06 @ 08:37:40
URL: http://maddelene.blogspot.com
Postat av: Ida

Vännen, det känns tungt för mig med ska du veta. Tänker på showen mest hela tiden så här års och våra faktiskt väldigt mysiga showhelger. Blir ju inte bättre av att jag inte trivs jättebra här heller. Hoppas du har det bra med allt du företar dig i alla fall :) Puss puss<3

2010-03-06 @ 09:42:21
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0