Pölseätande gräsänka

I fredags var det äntligen dags för den där förbannade tentan. Den är inlämnad och har status "bedömning pågår". Det var en uppgift jag inte hann färdigt med så där tappade jag massor med poäng, men får hoppas på att dom uppgifterna jag blev klar med genererar lite poäng.

Efter tentan bar det av ner mot Skåne. Syster liten skulle firas. Tog den traditionella byarundan med span i affärer. Hittade en väska, en klänning och tre bh:ar. Jag och Jocke fikade även på nya (för mig, inte för de som bor i Osby dygnet runt) cafét Pecorino. En delikatessbutik med mysig stämning! Hoppas Osbyborna inser vilken lyx det är att ha en sån affär lokalt och ser till att utnyttjar det.

Hann även med ett träningspass i ishallen inför showen om 1½ vecka. Ska bli superkul.

Idag var sista tränarpasset innan våruppehållet i ishallen här hemma. Vi kör igång igen den 24 april. Ska faktiskt bli skönt med lite ledigt så jag hinner träna lite på SATS.

Men ikväll är jag en pölseätande gräsänka som tittar på Håkans Bar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0