Våruppvisning

Vad annorlunda det är med en uppvisning. Inga kulisser, bara en akt, inga enhetliga kläder, bara en föreställning. Men så mysigt det kan vara utan allt det. Föräldrarnaskreatvitet har verkligen satts på prov och dom har gjort det så utomordentligt bra med alla dräkter. Vad kul det är att se hur andras fantasi ser ut! Och nog hade dom fixat med lotteri, inträde och lite kulisser utan att någon egentligen sagt något. Det bådar då riktigt bra inför kommande satsning. Vi kommer nämligen att försöka satsa på en isshow nästa säsong, men det är många trådar som är väldigt lösa och jag antar att styrelsen måste diskutera och ta ett beslut.

Alla barn var så duktiga på isen. Kom ihåg sina program och sträckte fint på sig.

Som ni nog förstår var det våruppvisning i Solna ishall i förmiddags.

Resterande del av lördagen har jag ägnat åt att plugga. Tenta på fredag och har fyra kaptilel kvar att både läsa och göra övningsuppgifter till.

Dock tar jag just nu en paus för att titta på Millenium som syster söt så snällt påminde mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0