Burkar

För en tid sedan satt jag väldigt mycket och tittade på olika inredningssidor med sånt där pillerill som Jocke blir galen på. Som sagt så var det en tid sen, men insåg ikväll att jag är tillbaka i det träsket, på Nordljus.net. Den här gången är det burkar av olika slag. Hade det inte varit för att jag ska försöka vara lite sparsam hade jag köpt fyra olika burkar, men fick nöja mig med två. Jag har köpt dom två översta, men skulle gärna vilja ha de två nedersta också att ha te i.

                                 
                                                        Kakburk Vintage - Lisbeth Dahl

                                 
                                                              Kakburk - Lisbeth Dahl

                                 
                                     Burkar som jag vill ha till mina teer - House Doctor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0