Födelsedagsfirande # 1

Igår ägnade jag mer än två timmar på att få ut Jocke till Stavnäa för att han ska segla med några kompisar hela helgen. Rolig fredagskväll? Inte så värst. Men samtidigt kul att ställa upp.

Idag var tanken att jag skulle ta en löptur för att se om mitt knä kommer att klara av Vårruset på tisdag. Jag vaknade sent och kände paniken inom mig. Köpa inlines, inhandla diverse på systemet, hitta födelsedagspresenter. Tiden räckte inte till. Kanske prioriterade fel, men i vilket fall är det nu gjort. Ska se om jag kanske hinner med en liten löprunda på måndag för att checka läget. I värsta fall får jag väl springa 2 km på tisdag och gå 3 km. Det som stör mig mest är att jag tränat och sprungit sen jag var 6 år och aldrig någonsin haft ont nånstans, men nu när jag vill springa ska det jävlas mer än nånsin. Jag har tidigare kunnat låta bli att springa mina 9 månader i Linköping och sen springa varannan dag i 3 månader. FAN!

Ikväll har det varit födelsedagsfirande. Ett mycke trevligt sådant. Jag har även fått besök av Madde och hennes kompis. Dom stannar tills imorn. Madde ska på Bodyattack sen eftermiddag och jag ska nog följa med för att spana in vad det faktiskt är för något. Efter det kommer Jockes föräldrar från Kreta för lite pizza.

Känns skönt att efter en helkväll ute kunna sitta och blogga. Då vet jag att jag kommer att må bra imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0