Gräsänka, igen

Då sitter jag här igen. Ensam. Ont i knäet. Ledsen.

Hur kommer det sig att killar aldrig bjuder med respektive? Varför ska det alltid vara så grabbigt? Vi tjejer tänker alltid på personen som inte blir bjuden personligen och frågar om det är okej att den primära personer frågar sin respektive om han/hon vill följa med när det bjuds upp till samkväm.

På grund av det sitter jag ÅTERIGEN ensam, en helg. Ja för det är röd dag imorn och det innebär ledigt. Satt själv i helgen som var också. Hela helgen. Och helgen om 1½ vecka kommer jag också sitta själv. Och ett par veckor efter det. Jag bor med en herre som inte har någon som helst framförhållning eller eftertanke. Han bara kör på. Det är ingen ursäkt att han är av det manliga släktet. Han borde snarare vara medveten om att han borde tänka mer än en gång innan han försummar den personen han tänkt dela sitt liv med.

Killar borde tänka mer som tjejer, och tjejer borde vara mer händiga än vad dom är. Så är det. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade dragit.

2010-05-12 @ 20:06:17
Postat av: Li

Jag tycker lite synd om dig och måste tyvärr säga att jag känner igen beteendet på min egen sambo ... Du får hitta på något med tjejkompisarna istället. Du har ju lite framförhållning att hinna boka in något då han ju ska vara iväg nästa helg också. Stor kraaaam till dig!

2010-05-12 @ 23:24:32
URL: http://li-amadeus.blogspot.com
Postat av: Madde

Verkar som vi lever liknande liv. Du kanske ska komma ner till mig en helg!?

2010-05-13 @ 09:13:58
URL: http://maddelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0