Träningstider

Idag var tredje dagen i rad som jag tränat.

Måndag: Streetdance
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Dancestep

Imorn är det konståkning och hämtning av lånad symaskin som gäller så då blir det ingen träning, men på fredag kör jag bodypump igen för ishallen håller stängt torsdag-måndag på grund av det varma vädret. Deras skitaggregat pallar inte. Men jag är ju sån, allt eller inget.

Ska ge mig på en liten löprunda också, eventuellt på söndag. Men det får bli runt 2 km bara, för det brukar vara kring den sträckan som knäet inte vill vara med längre. Tänkte om jag långsamt vänjer kroppen vid att springar lite längre för varje gång och på så vis fattar kanske knäet att det ska sluta göra ont. Samtidigt som Vårruset är om mindre än två veckor. I värsta fall får jag gå 5 km eller fråga en av tjejerna som inte kom med om hon vill ta min plats (om det går att göra så).

Tycker blommorna på balkongen ser lite trötta ut, som vanligt. Får nog gå och hämta vattenkannan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0