Nyttiga november

I lördags var vi på partaj, en fantastiskt trevligt partaj. Vi började med middag hos en av Jockes gamla kollegor för att sedan möta upp resten av gänget hemma hos fina Emma. Dit hade vi med oss äppelmuffins då det var bestämt med lite tilltuggsknytis. Några timmar senare begav vi oss ut i Stockholmsnatten och dansade ett par timmar. Jag hade så ont i fötterna att jag var tvungen att gå barfota när vi skulle hem.

Igår var vi på middag hos John och Klara. Klara hade gjort småkakor, så gott! Jag krängde i mig en av varje sort, det vill säga tre sorter. Detta med anledning av att projekt "Nyttiga november" börjar idag måndag 2010-11-01. En konståkningskompis bjöd in till ett event på facebook där reglerna var/är att inte äta glass, godis, kakor, läsk eller skräpmat på en månad. Jag har lyckats förlägga mitt snaskätande till helgerna så glad i hågen och övertygad om att jag klarar det tackade jag ja till inbjudan.

Idag gick jag på Shape på SATS. Ett pass som inte var sådär jättekul. Visst, jag blev svettig och kommer säkert ha träningsvärk imorn, men det är inget pass jag kommer vara en frekvent deltagare på. Apropå träning ska jag imorn ha premiärträning tillsammans med min PT, ska bli ofantligt spännande!

Nu ska jag och Jocke kolla på Starke man innan det är dags för hopp i lång kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0