PT

Förra tisdagen tränade jag med en PT för första gången i mitt liv. Det var fantastiskt kul och jag kan verkligen förstå dom som väljer att lägga så mycket pengar dom kan på att köra pass med PT. Jag hade gärna köt 1 gång i veckan, men det kostar 550 kr/gång och det känner jag inte att jag kan lägga ut varje vecka.

Imorn är det dags för mitt andra PT-pass. Ska bli kul att få fler övningar som jag kan köra på egen hand. I fredags försökte jag köra övningarna jag fått hittills, men det är verkligen inte samma sak även om det är bra träning.

Äsch, jag orkar faktiskt inte skriva så mycket just nu. Ska ner och hämta tvätten i tvättstugan, sen ska jag nog sova.

Skriver ett längre och mer innehållsrikt inlägg imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0