Ett framsteg blir ett bakslag

Jag har lärt mig att man aldrig ska vara för glad, för det slår tillbaka på en.

I lördags var jag med fina Anna från jobbet på Ladies Night. Det var minst lika bra som förra året och i år upptäckte vi "Ladies Lounge" som dom hade ställt i ordning i Annexet där man innan showen kunde hänga och tävla i olika tävlingar och efteråt kunde man dansa och titta på olika uppträden.

Jag virkar på min pläd nästan dagligen igen, men den blir ju aldrig färdig. Jag gjorde lite fel så jag kommer få göra fler rutor för att det ska bli bra. Jag skulle göra 20 rutor x 12 rutor. Problemet är att jag råkar göra 14 rutor åt det hållet det skulle varit 12 rutor så nu ser den kvadratisk ut, vilket inte är tanken. Kommer få hålla på fram till jul innan den blir klar.

Förra veckan använde jag min vinterjacka för första gången den här vintern/hösten. Brrr, det börjar bli kallt. Det värsta är inte att det är kallt ute utan det värsta är att ishallen är väderberoende och jättekall. Undrar hur det blir om det blir -20 grader som förra vintern?

Nu ska jag kolla runt på H&M:s hemsida för eventuellt inköp av lite nya kuddar till vår soffa då överdragen jag sydde till ett par kuddar inte blev vidare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0