Mammabesök

Den här helgen har jag mammabesök.

Igår kom bror och hans flickvän över för lite mat och skitsnack. Trevligt! Är det inte konstigt att man nästan aldrig ses fast det inte är mer än några mil mellan oss?! Det är inte längre från Sthlm till Västerås än det är från Västerås till Sthlm, ändå blir det sällan av.

Invigde min marimekkoskål jag fick av fina Anna i försenad födelsedagspresent när det igår var dags för lite godisätande. Chilinötterna gjorde sig så bra i den "blueberry blue" skålen.

Idag tävlar en av "mina" åkare. Håller alla tummar och tår jag kan för att det ska gå så bra det bara kan!

Jag har nyligen kommit hem från ett crosstraining-pass på SATS. Som jag älskar det! Jag blir fullkomligt lyrisk efteråt. Troligtvis är det för att det för mig 10 år bak i tiden när jag tränade konståkning som en tok och fysträningen såg ut precis som ett crosstrainingspass. Underbart!

Nu: hopp in i duschen för att sen kunna promenera in till city med mamsen och Jockeprutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0