Tjejmiddag

Nu är garnet slut, igen. Tänkte stannat till i garnaffären på väg från jobbet till ishallen idag, men som vanligt så kom jag inte från jobbet när jag tänkt mig.

Igår var jag på tjejmiddag hos fina Emma. Det var en och en halv månad sen vi sågs sist. Att man inte tar sig tid till att träffas oftare. Men nu har tjejgänget planerat in massa skoj och mysiga aktiviteter ett tag framöver.

Tränigen flyter på. Jag tränar till sent på kvällarna, därför min dåliga uppdatering. Har inte ork att smälla upp datorn när jag kommer hem. Sätter mig hellre i soffan och varvar ner innan jag ska sova.

Den 30 oktober ska det vara invigning i ishallen. Jag har blivit ansvarig för konståkningens delar, vilket jag tyckerär kul! Vi kommer att använda program som vi hade på våruppvisningen i våras och sen ska jag göra ett program där konståkningen, hockeyn och ringetten är på samtidigt.

Nej nu ska jag nog plocka mina ögonbryn, ser ut som jag vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0