Födelsedagsmiddag

Har fortfarande ont i halsen, vilket gör att jag inte kan träna. Det kanske tom gör så att jag inte kan träffa Johanna och hennes små tjejer imorn.

Sjukgymnastiken ligger precis på gränsen. Minst 2 gånger/vecka, men helst 3 gånger/vecka. Det är faktiskt inte helt lätt att hinna med. Även om jag tränat 3-4 gånger/vecka är det inte alltid jag kan komma tidigare eller stanna efter passet, och då blir sjukgymnastiken lidande. Även om jag kanske inte är i form att träna imorn tar jag med mig kläder så jag iaf kan göra sjukgymnastiken då jag ska träffa min sjukgymnast på fredag.

Jag var hos tandläkaren idag. Det var med skräckblandad förtjusning som jag gick dit. Det är alltid skönt att få ett status, men plånboken blir alltid lidande. Trodde jag. Jag har visst det där tandvårdsbidraget som gjorde att undersökning + röntgen bara kostade 170 kronor. Jag har under senaste månaden haft lite besvär i vänster överkäke, långt bak. Det har ilat och haft sig när jag tuggat tuggummi och ibland när jag bitit ihop hårt har det gjort ont, men tydligen inga hål som jag trodde. Däremot hade jag början till hål i en helt annan tand. Måste blir bättre på att använda tandtråd. Det är nog mitt dåliga samvete.

Mitt dåliga samvete just nu är att jag sitter vid datorn istället för att ligga i sängen och kurera mig.

Idag äter dom födelsedagsmiddag hemma i Osby. Det är papsen som fyller år. Önskar jag kunde vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0