Middagsgäster

I fredags efter jobbet tränade jag danceaerobic på S:t Eriksbron. Efter det gick jag och Jocke och åt på Vapiano och sen på bion "I rymden finns det inga känslor".

Igår var jag i ishallen på förmiddagen och på eftermiddagen gick jag och Jocke en runda i stan och lunchade och gick på Fotografiska museet. Jag vill ha Lennart Nilssons bok om "Ett barn blir till". Helt fantastiskt vilka fina bilder. Och helt ofattbart att man kan se utvecklingen på foton från magen på det sättet som han visar.

När vi lunchade på Flyt, vände sig ett medelålders par om och frågade om vi hade planer för kvällen. Vi svarade båda lite tveksamt. Dom ville ge oss entréband till Stockholm Comedy Festival på Mosebacke. Vi tog gladeligen emot dom då människor normalt inte gör som dom gjorde nuförtiden. Till vår besvikelse var det vi ville se sent på kvällen så vi tog oss hemåt. Vi hade tankar på att hyra film, men vi hittade ingen som vi kunde komma överens om. Tur var det för när vi kom hem, hade lagat mat och ätit somnade vi i soffan.

Idag var tanken att jag skulle träna piloxing klockan 10.30 på S:t Eriksbron, men när jag vaknade vid 06.50 insåg jag att jag blev tvungen att avboka. Jag har ont i halsen och känner mig inte helt hundra. Skt! Jag som verkligen kommit igång med träningen nu.

Ikväll har vi haft middagsgäster. Jockes syster och hennes pojkvän hade varit på bröllop i Skottland och körde genom Stockholm vid 18-tiden och kom då in för middag. Trevligt!

Nu blir det snart utfrågning av Lars Ohly på SVT så jag måste ladda med lite te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0