Såld

Igår blev jag såld på jobbet. Att människor inte kan ta egna beslut och ansvar för sina handlingar, det gör mig förbannad!

Idag var äntligen älskade Anna tillbaka på jobbet. Har varit tomt utan henne. Nu är vi för första gången fyra kollegor i rehabgruppen sen den 31 maj. Det är nog svårt för er som inte är arbetsterapeut och/eller sjukgymnast att förstå vad det innebär, men nu hinner jag tom gå på toa och kissa mellan varven och det är lycka.

Har efter tre dagars ihopvirkande av min mormorspläd insett att det återstår mycket arbete. Garnet är slut, igen, både här hemma och i affären.

Efter tre veckors ordentlig träning känner jag mig mycket starkare, men fettet på magen är kvar, i stora lass. Ska på ett återbesök hos sjukgymnasten nästa fredag för uppföljning av mitt knä. Antar att det blir så att jag ska öka på träningsprogrammet, men att jag fortfarande inte får springa. Men när jag väl får springa ska jag springa utav bara den tre gånger i veckan för att förhoppingsvis få bort en slice fett.

Efter gårdagsnattens dåliga sömn börjar mina ögon nu grusa igen. Somnade 03.30 inatt. Kunde inte somna, fattar inte varför.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0