T-shirt vs linne

I lördags var vi på sommarens andra kräftskiva, i Oskarshamn. Vi tog bilen hem i fredags och körde tillbaka i söndag. Det var Oskarshamnsdagarna i helgen och då fick man tydligen en liten "kupong" på 50 kr rabatt om man handlade för minst 300 kr i min favoritaffär i Oskarshamn. Självklart kunde jag hitta något att köpa. :) Jag köpte två Jelly Beans-skålar, en limegrön och en rosa. Tyckte det kunde vara lite kul med färg då vi har en vit och en svart sen tidigare.

Kräftskivan var utomordentligt trevlig. Nicklas och Sofie hade ordnat så fint med pajer, bröd, "snittar" och efterrätt. Vi åt även egenfångade kräftor, men det var inte jag och Jocke som fiskat utan dom andra gästerna.

Ikväll provade jag ett av SATS nya pass, SATSEnergy. Det var 80-talsgympa i lite modernare tappning kan man väl säga. Kanske inte det roligaste jag gjort, men ändå helt okej. Kan absolut tänka mig att gå igen. En sak som jag upptäckte var att jag aldrig mer ska träna i t-shirt. Kände mig helt instängd och svettigare än vanligt, usch!
 
Har börjat virka ihop min mormorspläd nu. 240 st rutor som ska bli till ett stycke. Mer än knepigt, men det ska ju se lite hemmagjort ut.

Nu blir det en dusch och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0