Träningsglädje

Äntligen är jag på banan igen. Mitt halsonda var långdraget och försvann inte förrän i söndags. I lördags hade jag en förhoppning om att kunna köra crosstraining efter konståkningen på morgonen, men när jag vaknade hostade jag blod så det blev inte riktigt som planerat...

Förra fredagen var jag på afterwork med mina rehabkollegor och sjuksköterskekollegor. Vi gjorde det lätt för oss och gick till Tegelbruket i Täby Centrum. Väldans trevligt. Det är något som absolut bör göras oftare!

På lördagen var det dags för födelsedagsfirande av fina Pernilla. Hon hade gjort så fina snittar, god svampsoppa och dundergod cheesecake. Efter denna festmåltid tog vi oss ut i Stockholmsnatten.

Förra fredagen var jag hos sjukgymnasten för uppföljning och har nu utökat mitt program med utfall och 10 minuter på crosstrainern. Underbart!

Den här veckan har jag lyckats träna nästan varje dag. I måndags körde jag bodypump, i tisdags zumba, onsdags corepulse och idag danceaerobic. Imorn hoppas jag på crosstraining och på söndag ska jag testa piloxing.

Jag är en sån där person som köper ett par skor och använder dom tills dom går sönder. Alltså inte en sån där person som köper flera par och växlar så smällen inte blir så hård och tvångsmässig. Nu har mina Converse gått sönder så jag har köpt nya skor. Det blev så långt ifrån Converse man kan komma. Jag köpte ett par skor som är en blandning mellan kängor och stövlar. Försökte hitta skorna på nätet för att visa, men min modell finns inte på Jerns hemsida.

Vi ska ha valvaka på söndag så jag måste nog både börja plocka undan och planera handlarlista och grejer.

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Nikolaieline

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-02-01 @ 11:30:38
URL: http://nikolaieline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0