Det spelar ingen roll...

...jag räcker ändå aldrig till. Det spelar ingen roll hur många stycken man själv sliter sig i, man räcker inte till. Jag har försökt klona mig de senaste veckorna, men dessvärre utan framgång. Jag är mitt uppe i sommarplaneringen i mitt samordneri och det tar mer än dom 25% som är avsett. Som tur är har jag faktiskt ett ganska högt tempo när jag jobbar, vilket underlättar enormt, men det är inte tillräckligt.

Jag var på Piloxing idag igen. Det är verkligen ett pass jag aldrig någonsin kommer att tröttna på. Känns helt fantastiskt.

Jag gav mig på en omelett ikväll, men den blev ju helst misslyckad och nästintill oätlig. Jag kan verkligen inte laga mat utan recept, det är bevisat en gång för alla. Det är roligare att baka för det går knappt att misslyckas med. Apropå baka gjorde Jocke minidammsugare i söndags som jag hade med mig till jobbet igår. Jag var på lunchmöte igår och därmed glömde jag ställa fram dom till kollegorna, men idag kom jag minsann ihåg dom. Jag skulle hälsa Jocke att dom rosa och dom gröna var precis lika goda och att dom var fina och smarriga. Han är rolig han, min Jocke. Ibland ska han pochera ägg mitt inatten och ibland ska han baka, haha.


Jocke bakar dammsugare och jag virkar, undrar vilka som är godast?
Kanske beror på vem som får dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0