Jag känner mig cool

Igår var det dags för fredagspub på jobbet. Kul att göra något tillsammans! Det blev inte lika sent som sist, men det var minst lika trevligt.

Idag har jag gjort nåt jag aldrig gjort tidigare, nämligen varit på på jobbet. Senaste månaden har känts som om jag haft små kryp i magen som river och sliter i det som finns där inne. Jag har haft ångest nästan varje dag jag gått till jobbet för jag redan innan vet att jag inte kommer hinna med det jag behöver, inte ens det jag måste, allra minst det jag faktiskt vill. Jag vet inte om dagens insats kommer att göra sig synlig på måndag, men jag har i alla fall gjort ett försök till att stilla magen. Stillade magen på ett sätt gjorde jag för igår hann jag inte äta min mat jag hade med mig, så den åt jag idag istället tillsammans med fina Anna som jobbade idag.

Vilket fantastiskt fint väder det är ute idag, det är vi nog alla överens om. Det vi däremot kanske inte är överens om är att jag blir mer sugen på att köra bil när det är sånt här väder än att gå ut och gå en promenad. Att köra bil i solsken är bland det bästa som finns, då känner jag mig cool, haha.


Nästan så jag blir lite sugen på att städa, men vilken tur att vi har alldeles nystädat så jag slipper skrida tilll verket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0