Piloxing

Idag var jag på Piloxing, igen. Jag har inte varit på något sånt pass sen i onsdags förra veckan och jag har saknat det så! Idag var det en ny release, men jag fick höra att vi skulle köra den gamla releasen. Samtidigt som det är kul med nya grejer kände jag ordenligt vemod då jag verkligen älskar den releasen som har varit. Hur som helst, det blev den nya releasen och den var superkul. Just i Piloxing märker jag hur pass mycket inverkan musiken har. Jag vill gärna ha hög musik med mycket bas när jag tränar, det får mig att ge det där lilla extra. I Piloxing är det kombinationen av superbra musik och träningsformen som får mig att go totally nuts.

Då Piloxing är en kombination av pilates och box finns det ett par särskilda handskar man kan använda. Då jag tycker att det är roligare att shoppa träningskläder än vanliga kläder har jag givetvis köpt ett par handskar. Jag känner mig faktiskt fantastiskt cool när jag står där och boxar och slänger med armarna.

Ikväll har vi (eller ja, Jocke) gjort en av landskapsrätterna ur Ica:s kokbok med liknande namn. Det blev rotfruktsgratäng med älgskav, från Hälsingland. Det var supergott och perfekt matlådemat!


Piloxinghandskar, ett måste för att känna sig riktigt cool och stark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0