Julen 2011

Så var julen över. Alla förberedelser, all tid jag lagt ner på att omsorgsfullt välja julklappar, försvann på bara några timmar. All tid mamma lagt ner på att förbereda all mat försvann också på bara några timmar. Å andra sidan är den ju så julen är, mysig och intensiv.

I år blev det en bilfärd till Oskarshamn den 23:e för att fira julafton tillsammans med Jockes familj den 24:e. Den 25:e bar det av mot Osby för lite häng med fina kompisar. Julafton i Osby firades den 26:e. Den 27:e tog jag och Jocke bilen till Malmö och den 28:e bar det av hemåt igen.

Jag fick många fina och användbara julklappar och hoppas alla blev nöjda med det dom fick av mig och Jocke. Jag som älskar presenter tycker det är fantastiskt kul att vi har en julafton kvar då Jockes syster och hennes sambo inte var med på julafton utan kommer första nästa vecka. Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0