Lördagskväll

Idag har varit en produktiv dag. Jag började i ishallen i Solna kl. 08-11. Efter det tog jag mig till nästa ishall i Bromma för att titta på våra duktiga Solnaåkare när dom tävlar elitserien. En av "våra" killar var i en klass för sig, trots att fanns fler killar som tävlade i samma klass. Helt upprymd begav jag mig till stadsbiblioteket för att låna litteratur till min examinationsuppgift som ska vara inne den 9 december. En snabbis hemma där jag tog en powernap innan nästa runda till ishallen i Bromma för att spana in en av tjejerna hemifrån Osby som också tävlade.

Nu sitter jag i soffan och pluggar, äter sushi och tittar på "Så mycket bättre".


Min härliga (ensamma) lördagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0