Vita boden

Som ni vet är jag/vi på jakt efter diverse möbler. Vi har planer på att köpa in följande möbler:

sängram
sängbord
skänk till köket
byrå till sovrummet
soffbord
köksbord och stolar

Jocke kanske inte är helt överens med mig om detta, men jag försöker med en övertalningskampanj här hemma.

Jag tycker det är fantastiskt bra om man kan hitta lite möbler på t ex Blocket och göra om dom till sitt eget. Med anledning av detta tittar jag in på Blocket.se ibland. Idag snubblade jag över ett fantastiskt fins soffbord, men det var dessvärre för högt för vår soffa och inte har vi plats till det någon annanstans i lägenheten. Bordet var målat av en kvinna som har en liten friggebod i Märsta som heter "Vita boden". Jag spanade in några foton på facebook och hon har helt fantastiskt fina möbler. Dessvärre har hon lite knasiga öppettider, men jag ska försöka ta mig dit någon måndag innan kl. 19.


Det fantastiskt fina soffbordet som var sisådär 10 cm för högt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi måste åka dit nästa gång jag är uppe:)

2012-01-01 @ 11:32:08
Postat av: Petra

Ja mamma, det får vi göra! Vi får ringa till henne och försöka boka en tid.

2012-01-02 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0