Bauer

Jag har nu kört igång med mina 25% som samordnare på jobbet. Samtidigt som det faktiskt är otroligt roligt känner jag mig något splittrad då både den andra samordnaren och mina rehabkollegor vill sitta ihop med mig. Jag känner själv att jag bör sitta med mina rehabkollegor då det ändå är det uppdraget som upptar 75% av min arbetstid och jag behöver dom hela tiden.

Igår var jag på AW med Anna. Vi var på Bauer på Söder. Sist jag var där drack jag och ett gäng andra tjejer lite vin, men igår så provade jag på sushin. Herregud vad god den var. Det var verkligen inte vilket sushiställe som helst utan det var nog lite mer som det är på riktigt, inbillar jag mig i alla fall. Tack Anna för en trevlig kväll!

Idag har jag varit i ishallen 3 timmar på morgonen och nu är vi i full färd med att ta oss till Sickla för diverse inköp. Min tanke var att jag skulle kört min sjukgymnastik idag vid 12-tiden, men det får vänta till imorn. Imorn kör jag 3 timmar på gymmet; 1 timme danceaerobic, 1 timme bodypump och 1 timme sjukgymnastik. Tror jag får ta med mig lite mellanmål så jag orkar med.

Nu ska jag samla ihop alla sopor så dom hittar dit dom ska, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0